ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی همدان در استقبال از سفرهای تابستانی

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به شروع تعطیلات تابستانی از آماده‌سازی و ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی استان برای استقبال از سفرهای تابستانی خبر داد.

به گزارش میراث‌‎‌آریا، مهرداد آهکی، چهارشنبه ۳۰ خردادماه با اشاره به شروع تعطیلات تابستانی اظهار کرد: عملیات جاری راهداری شامل بهسازی و روکش آسفالت، خط‌کشی، شانه‌سازی و تعدیل شیب شیروانی، تعمیر و راه‌اندازی سیستم‌های روشنایی، نصب نیوجرسی، ایجاد خط نوشته در سطح راه.ها، آشکارسازی و اصلاح نقاط دارای تصادف، ترانشه‌برداری و… در محورهای مواصلاتی استان در حال اجراست.

 مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان افزود: با هماهنگی پلیس راه، کار آشکارسازی تمام نقاط دارای تصادف در استان انجام شده و گشت‌های محسوس و نامحسوس مشترک پلیس و راهداری نیز در محورهای استان فعالند.

او گفت: در مقاطع ورودی و ترمینال ها نیز نظارت خود را تشدید کرده و با توجه به نگرانی هایی که در بحث حوادث جاده ای وجود دارد، مسائل ایمنی ناوگان حمل ونقل عمومی با جدیت بیشتری دنبال می شود.

آهکی تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی این ناوگان با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.آهکی با اشاره به تاثیر سرعت غیرمجاز و خواب آلودگی در وقوع تصادفات گفت: از رانندگان درخواست داریم هنگام خستگی و خواب‌آلودگی در طول سفر حتما استراحت کوتاهی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی، پارکینگ‌های حاشیه راه‌ها و… داشته باشند و بعد به مسیر خود ادامه دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403033101676
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha